onsdag 13 maj 2009

Den senaste tiden har varit full av både det ena och det andra som jag känner ett behov av att genom denna typ av ofentlig biktning av tankar som världen i sin helhet ej kan ta del av.

För att börja någon stans i detta virvar av som jag i min helhet består av skulle jag vilja börja med min förfäran för den oro jag känner för framtiden. Där en organisation i sin helhet borde rannsakas för sitt totala enspåriga tänkande så som med en kommunistisk strålkastare endast belyser de delar som anses vackra nog att ses medan alt annat förses med munkabel och försummas i mörkret. Denna organisation mina dammer och herrar som enligt sin egen mening skall följa sina medlemmars talan men när sanningen kommer fram snarare endast kan se röt.

Utöver detta ser jag med oro över att vissa personer har otroligt svårt att skilja sig som offentligperson det uppdrag man fått med sig som privat. skillnaden mitt folk är total och bör alltid kommas ihåg då detta är politikens ledord.


till något aningen mer roligt och kanske mer spännande.
Valborg i år på campus blev något av en eldshow hehe. Jag och en polare fick äran att hålla ett antal eldshower utanför och inne på coren under två kvällar. Det kan definitivt sägas att vi inte sparade på bränslet någon av kvällarna speciellt då de nya leksakerna vilket i mitt fall är ett par eldrep från salza.se konsumerar bränsle ungefär lika snabbt som en gammal Pontiac Firebirde. här är i alla fall några vackra bilder från kvällarna.