måndag 23 november 2009



För er som nu läser min otroligt aktiva blogg så kommer en mental rapport:

Trött på människor och dess sätt att ödsla deras mentala kraft på skit som totalt intetsägande saker som tv serier.

På minner mig själv om att jag inte bör skriva vad som helst här utan att riskerar en ett jävla rabalder som ändå inte kommer att leda någon vart för att massan är alt för lat för att tänka på mer än vilka kläder de ska ha på sig på fredag samt vilken typ av öl eller cider de ska hålla i handen.

Köpa mer fernissa till tavlan

sprida ordet att min tavla kommer att hänga på musikhögskolans utställnings hall i en någon vecka. (kanske bör signera den med)

sluta bry mig om alt som ändå är för sent att göra något åt ändå. Mänskligheten har ändå dömt sig självt till sin egen undergång.

Inga kommentarer: