lördag 20 december 2008


Då var det dags igen att börja blogga. Va ett tag sen sist och nu med en helt ny blogg. Why kan man undra? Saken är den att min andra blogg tycks ha suddats ut från världens yta vilket gör det samma då denna sida tycks ha mycket bättre funktioner än den förra. Det verkar i alla fall som så att jag för en gångs skull slipper en satans 50 meg limit vilket är nog så irriterande när man vill posta sina vackra alster.Nå varför har jag då inte skrivit på ett tag? För er som har varit med om en nollning på ett universitet samt pluggat för fulla muggar vet att ibland så fins det varken tid eller energi till övers. För er andra börja plugga till lärare så kommer ni att fatta... Bildkursen börjar äntligen att gå mot sitt slut och det med blandade känslor. Finns det något som är roligare än att få ägna en hel termin åt bara konst. Kanske att få slippa en del moment på barn nivå men sånt är ju livet heheh... Hmmm har jag något annat av intresse att få ut ur systemet måntros.. Just ja drar till Danmark på om några dagar vilket ska bli otroligt skönt så vänta er inga nya inlägg förens efter nyår. Men man vet ju aldrig om jag får tag i nån lina hos någon släkting.// Bacardi out

Inga kommentarer: